nuffnang adds

Sunday, July 21, 2013

again!

assalamualaikum w.b.t

selamat menjalani ibadah puasa kepada semua muslimin dan muslimat.

pada bulan puasa ini Allah benar2 menguji kesabaran saya. saya redha dengan ketentuan dia tapi sedih sebab dah susahkan parents saya. harini, untuk kali kedua saya gagal lagi dalam jpj test. kedua! ya allah, tak pernah gagal lagi dalam ape2 yang saya buat. ni first time and nilah kegagalan paling terok dalam hidup saya.

pandai di kertas ujian bukan cerdik dalam kehidupan. lbh baik cerdik dari pandai :'(

4 comments:

  1. Gagal test JPJ? It's okay. Biasa lah tu. Saya pun pernah rasa juga test JPJ. Kadang2 tengok nasib jg. Saya nasib2 je lulus. Padahal entah ape2 je saya bawa kereta tu. :) Don't be sad. InsyaAllah ada lg peluang untuk lulus. :)

    ReplyDelete
  2. haha... ayu!
    aku pun.. tk prnah gagal dalam exam..
    but JPJ telah mencipta rekod aku spaya gagal.. haha :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. erm.. sedih tau tiqah :(
      xpe.. maybe allah nak uji lagi kot.. nak tgok boleh sabar tahap mane.

      Delete