nuffnang adds

Sunday, October 13, 2013

STUDENT!

assalamualaikum.

sekarang memang xupdate blog sngat coz pergi Uni mmg x bawak lappy. sekarang untuk course aku mmg x gne sangat. so just put it in my house. lebih selaat and ade lah org gne die. aku plak just gne my fon je.

STUDENT LIFE. aku pun tak tau sngat sbb selamat ni aku mmg student pungg.. haha. so, bagi aku same je kot. masa aku dkat teknik, matrik or dkt Uni skrg. nak kate bebas tu,ntah la. biasa je pun dkt sini. lagipun aku mmg stay dkat rumah time weekend and kluar pun dgn En. Ady.



nama je duduk shah alam, tapi mmg aku tak g pun tapak kan kaki aku dkt tempat2 dekat sana. isnin sampai jumaat, mmg aku penuhkan rutin aku ngan study, tdo dan sembang. maybe dngar mmg la macam boring. tapi aku rasa buat 3 bnda ni plus bnda yg wajib buat pun tak cikup masa, macam mana aku nak BERJIMBA dkat luar. so, decision aku, stay dalam bilik. maybe next sem or next next sem baru aku say HI!  kot dkat shah alam ni.. hehe

STUDENT MONEY. beb, bnda ni mmg kritikal. sebab kan..... bukan tak de duit nk makan tapi godaan pekedai-pekedai ni nk tarik duit kite memang parah. dekat dataran cendekia (DC) UiTM shah alam ni banyak giler tudung murah and baju and what so ever. nasib la aku ni memang dilatih untuk tidak membazir. so behave la sikit aku nie. hahaha.

                                                     

STUDENT TIME. masa kami dihabiskan dengan study dan enjoy dan assgment dan tak tau lah. haha. masa macam pendek je sekarang ni. so kalau satu hari tu tak study, berdarah kepala otak tau. serius talk okea. we are student and we love to study. :)
                                                              


tu je kot tentang aku sekarang coz baru lagi je masuk Uni ni. hee. kalau ade pape i inform u all okea. bye2. *gedik gile aku *

No comments:

Post a Comment